Kissa i kopp

Det här med att kissa i kopp kan jag tala om har blivit min specialité. Har väl antagligen påskyndat klimathotet med minst ett par år med alla plastkoppar jag avverkat dessa månader. Dessutom lyckas jag förvånansvärt bra numer att undvika både kiss på koppkanten OCH fingrarna. Den ni!

Hur som helst. Denna månad är det inte sig likt med min kropp och cykel som annars går som en klocka. 

Jag har aldrig nånsin innan haft det här omtalade ägglossningssekretet. Men i går. Kände hur det rann till (ja, här pratar vi om alla kroppsvätskor och kroppsöppningar i detalj) och jag kikade vad det var som skett. Och mycket riktigt, där fanns en fin liten trådig äggvita.
Jag har på ett väldigt osexigt sett (hela bebisverkstaden är väl överlag rätt osexig) varje månad inspekterat mina flytningar men aldrig sett detta förrän igår. Så idag tog jag ett ältest som visade klart positivt. Jag har alltså ägglossning 5!!! dagar för tidigt denna månad. Annars kommer den rätt exakt 13 dagar innan BIM. 

Jaha. Vi får väl se då. Lite mys ikväll och ett par jävligt hårt hållna tummar får det bli. Försöker intala mig själv att just det här ägget är så sjukt starkt och friskt att det bara inte kunna vänta på att få boa in sig. 
/K
Allmänt | |
Upp